Fandom

Wikia Kampány

Nemzeti fejlesztési terv

44pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap4 Share

ÚJ MAGYARORSZÁG FEJLESZTÉSI TERV Foglalkoztatás és növekedés - 2007-2013

"Megtárgyalta és ismét társadalmi vitára bocsátotta a kormány augusztus elsején az Új Magyarország Fejlesztési Tervet, azt a fejlesztéspolitikai dokumentumot, amely meghatározza, hogy mire fordítsuk, mibe fektessük a 2007 és 2013 között hazánkba érkező, csaknem hétezer milliárd forintnyi fejlesztési forrást."

Forrás: NFH

Társadalmi Egyeztetés Szerkesztés

Véleményezhető az Új Magyarország Fejlesztési Terv

Megjegyzések a Társadalmi Egyeztetéshez Szerkesztés

A fenti link bárki számára elérhető véleményezést biztosít. Sajnálatos azonban, hogy a véleményezés lehetősége a "puszta kattintgatásban" merül ki: radiogombok és checkboxok pipálgatásával "mondhatjuk el" itt a véleményünket előre elkészített kérdésekre válaszolva. Arról pedig semmiféle információt nem kapunk, hogy mennyiben és hogyan használják / használták fel az adatokat.

Javaslat a Társadalmi Egyeztetéshez Szerkesztés

A Fejlesztési Terv kimunkálását kollaboratív és nyitott alapokra kell helyezni. Ehhez jó segítséget és gyakorlatot nyújt a Wikimedia Alapítvány által elkészített MediaWiki szoftver, vagy annak valamely speciális változata.

A szöveg menedzselése már a kezdetektől közösségi / kollaboratív munkamódszerrel történjen. Ahelyett, hogy költséges kormányzati előkészítő munka és szakértői tevékenységgel, valamint egy 1.0-ás kormányzati változat kidolgozásával kezdődne, a nem-kormányzati szervezetek közös szakértelmét (mely összességében több, mint a jól fizetett ideiglenes szakértői bizottságé) bevonva kellene megkezdeni a munkát.

HírekSzerkesztés

Indul a vita: mire költsünk 8 ezermilliárdot

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki